«Ақмола облысы білім басқармасының Зеренді ауданы бойынша білім бөлімі Шағалалы ауылының жалпы орта білім беретін мектебі» коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Коммунальное государственное учреждение «Общеобразовательная школа села Шагалалы отдела образования по Зерендинскому району управления образования Акмолинской области»

Біздің әлеуметтік парақшаларымыз

    

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

Психолог есебі

Педагог-психологтың

2020-2021 оқу жылы бойынша

«Шағалалы ауылының жалпы білім беретін мектебі» КММ-нің

 

 

1. «Ақмола облысы білім басқармасының Зеренді ауданы бойынша білім бөлімі Шағалалы ауылының жалпы орта білім беретін мектебі» коммуналдық мемлекеттік мекемесі. Білім беру ұйымында-365; сыныптар -26 ;

Мақсаты: Білім жүйесіндегі сапаны көтеру мен нәтижені тұрақты ету үшін мұғалімдердің кәсіби шеберлігі мен адами мәдинетін көтеру.

Міндеттері:

  1. Педагогика жүйесінде тұындаған мәселелер бойыншамұғалімнің талабына жедел назар аудару;

  2. Мұғалімдердің шығармашылығы менөзін-өзіжетілдіруін дамыту мақсатында мектепте әдістемелік жұмыстың жүйесін ұйымдастыру;

  3. Мектептің ақпараттық педагогикалық мәліметтер парақшасын толықтыру мақсатында әріптестердің тәжірибесін меңгеру және жинақтау;

  4. Мұғалімдерге әдістемелік көмек көрсету;

  5. Бір технология бойынша жұмыс істейтін мұғалімдердің жетістіктері мен жолдары жайында тәжірибе алмасу;

  6. Технологиялар мен бағдарламалардың негізінде әр мұғалімнің өзінің жеке әдістемелік құралын шығару;

  7. Мұғалімдердің оқу жүйесіндегі жаңа өзгерістер мен талаптарға сай тиімді әдістемелермен қарулану;

2. Мектеп педагог – психолог Абзал Ахерке 2017-2018 оқу жылынан бастап жұмыс жасайды .

- психологтың жалпы 7 жыл және осы білім беру ұйымындағы жұмыс өтілі 5 жыл;

Мақсаттары:

Оқушылардың психологиялық денсаулығын сақтау, білім беруді ұйымдастыруда жағымды әлеуметтік-психологиялық ахуал туғызу және оқу процесіне қатысушыларға психологиялық қолдау көрсету.

Міндеттері:

    • оқушылардың тұлғалық және интеллектуалдық дамуына, өзін-өзі тәрбиелеу және өзін-өзі дамыту қабілетін қалыптастыруға ықпал ету;

    • жедел дамып жатқан ақпараттық қоғамда оқушылардың сәтті әлеуметтенуіне психологиялық көмек көрсету;

    • әр оқушыға оның тұлғасын психологиялық-педагогикалық зерттеу негізінде жеке тәсілді қамтамасыз ету;

    • оқушылардың психологиялық денсаулығын сақтау;

    • оқу процесі субъектілерінің психологиялық-педагогикалық құзіреттілігін жетілдіру;

    • оқушылардың ассоциалдық әрекеттерін болдырмау және оларды дер кезінде түзету.

Бағыттар бойынша қызмет нәтижелерін жалпылама талдау

(сандар - сандық талдау, тақырыбы-мазмұнды бөлім)

 

 

Қызмет бағыттары

Оқушылар 

Педагогтар

 

Ата-аналар

 

Әкімшілік

 

Саны

 

Тақырыбы

 

Саны

 

Тақырыбы

 

Саны

 

Тақырыбы

 

Саны

 

Тақырыбы

 

Алдын алу

 5

 

 

Оқушы карталарын толтыру.

Диагностика нәтижелері бойынша сұхбат.

«Агрессивтілік, сенімсіздік және өзіне сенімділік»

«Қиын жасөспірімді қалай түсінуге болады?»

«Агрессия. Себептері мен салдары»


 

 

 

 

 

1,5,10 с. ата-аналар жиналысында сөз сөйлеу

«Оқушы мотивациясы - сәтті білім алудың басты шарты» 

Диагностика нәтижелері бойынша сұхбат Кеңес беру

Кеңес беру «Дарындылық дегеніміз не?»

«Агрессия. Себептері мен салдары»

«Балалар суицидінің алдын-алу бойынша сынып жетекшілерге арналған нұсқаулық әдістеме»

«Балалармен қарым-қатынас ережелері»

«ОЖСБ/ ҰБТ-ға дайындық бойынша тәжірибелік кеңестер» жадынамалар

Ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларға арналған мәліметтер қорын толықтыру (ЗПР, үйде оқитын мүгедек балалар, оқымайтын мүгедек балалар)

ПМПК ынтымақтастық

«Оқушылардың бейімделуіне жағдай жасау»

Үлгерімі төмен және үлгермеуші оқушылардың мәліметтер қоры


 


 

 

 

 5

 

 «Балаларға емтиханға дайындалуға қалай көмектесуге болады» жадынамасы

Жоғары сынып оқушыларының ата-аналарына арналған «Емтихан кезіндегі стресстің алдын-алу» психологиялық-педагогикалық дәрісі

«Мамандық таңдау-жауапты іс» 9,11 с.

«Отбасылық ережелер, махаббат, сүйіспеншілік»

«Ересектерге арналған жазба»

 

 2

Диагностика нәтижелері бойынша сұхбат Кеңес беру

 

«Балалар суицидінің алдын-алу бойынша сынып жетекшілерге арналған нұсқаулық әдістеме»

 

Ағарту Кеңес беру

 4

 

Кәсіби әңгіме«Біз және мамандық әлемі» 9

с.Кәсіби әңгіме «Мен өз өмірімді өзім құрамын»

11 с.

Диагностика нәтижесі бойынша әңгіме жүргізу

1,5,10 с.

«Психикалық денсаулықты сақтау дағдылары»

«Төтенше жағдайдағы мінез-құлық» сабағы

1-3 с.


 


 

 

 

 

 Әдістемелік жиналыс «Сынып жетекші жұмысындағы кәсіптік бағдар»

Әдістемелік семинар «Дарындылықты қалай анықтаймыз»

Кеңес беру

«Қиын өмірлік жағдайдағы балалар»

«Жасөспірімнің психологиялық сипаттамасы»

 «Қиын бала. Ол кім?»

 

 6

 

 1,5-сынып ата-аналар жиналысында бейімделу кезеңінің сипаттамалары туралы хабарлама «Мектептегі дезадаптация себептері»

Ата-аналар жиналысы

«Менің баламның таңдауы, болашақ таңдауы» 9,11 с,

«Жасөспірімнің жеке қасиеттерін дамытудағы отбасының рөлі»

 Махаббат педагогикасы»

«Баланың жеке қабілеттері мен бейімділігі»

«Психофизиологиялық жетілу»

ата-аналарға арналған жадынама

 

 «Дағдарыс және оны жеңу жолдары»

 

Диагностика

 6

 

 

1 .Бейімделу үрдісін диагностикалау

2. 5 с. оқуш-ң бейімделу үрдісін диагностикалау Социометриялық зерттеулер

3. 10 с. оқуш-ң бейімделу үрдісін диагностикалау Құндылық бағдарын анықтау,социометрия

«Өмірде жоқ жануар» проективтік тест

«Отбасы суреті» проективтік әдістемесі

«Үй. Ағаш. Адам»

Н. Г. Лусканованың «Мектеп мотивациясының скринингі»

Кәсіби таңдау туралы Дж.Холланд сауалнамасы (7-9 сынып)

5-11 сынып оқушыларына арналған ойлау және шығармашылыққа бағытталған Дж. Брунер тесті


 


 

 

 4

 

Мектептегі дезадаптацияны анықтау бойынша мұғалімдер мен ата-аналарға арналған сауалнама Рахманкулова әдістемесі

 

«Дарындылық картасы» әдістемесі

(А.И.Савенков)

Әлеуметтік және психологиялық қолдау карталарын толтыру.

Баланың мазасыздық деңгейін бағалау

Захаров тесті

 

 

 3

Мектептегі дезадаптацияны анықтау бойынша мұғалімдер мен ата-аналарға арналған сауалнама Рахманкулова әдістемесі

Баланың мазасыздық деңгейін бағалау

Захаров тесті

Отбасылық тәрбиелеу стилдерін зерттеу

 

 

 

 

 

Түзете-дамыта оқыту

 

 9

Түзету жаттығулары

«Мектеп өміріне кіріспе» 1-сынып

 

Әлеуметтік дағдыларды қалыптастыру бойынша тренинг «Орта мектептегі өзгерістер» 5-сынып

 

10-сынып оқушыларының бейімделуіне арналған алдын-алу сабақтары 

Кәсіби тренинг «Мамандық білгірлер клубы»

9 с.

Кәсіби тренинг

«Мамандық таңдау сабақтары» 11с.

«Суицид превенциясы және өмірлік дағдыларды қалыптастыру» бағдарламасы бойынша алдын-алу тренингтері

«Тәуекел тобының» және әлеуметтік қауіпті жағдайдағы оқушылармен «Достастық» бағдарламасы бойынша тренинг


 

«Менің таңдауым -

 салауатты өмір салты» бағдарламасы бойынша

 психобелсенді заттарды қолданатын оқушылармен тренинг

«Танымдық процестерді дамыту» бағдарламасы 1-4 сыныптар


 


 

 

 

 

 

 

 

 0

 

 

 

 0

 

 

Сараптама қызметі

 9

 

 6

 

 

 0

 

Барлық сағат саны

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Кеңес берудің жалпыланған талдауы

(Өтініш білдірушілердің осы санаттары үшін консультациялар санын көрсету)

 

 

 

 

Барлық өтініш білдіргендер

Оқу мәселелері

Отбасы мәселелері

Құрдастарымен қарым-қатынас мәселелері

Мінез-құлық мәселелері

Криминализациялануы.Зиянды әдеттер. Отбасынан, мектептен кету

Басқа

Оқушылар

 

 

 2

 4

 

 

 1

 

 0

 

 0

Ұлдар

 

 

 1

 

 1

 

 0

 

 0

 

 0

 0

Қыздар

 

 

 1

 

 3

 

 1

 0

 

 

 0

 0

Педагогтар

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ата-аналар

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Әкімшілік

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Барлығы

 

 2

 

 4

 1

 

 

 0

 0

 

 0

 

Түзету-дамыту жұмысын талдау.

(Басымдық дегеніміз не? Психология бойынша курстар, сабақтар, факультативтер көрсету).

 

 

 

Жұмыс түрі

 

Жұмыс формасы

 

Бағдарлама атауы, авторы 

Сабақтың мақсаты

 

Қатысушының жасы

 

 

 

 

 

 

 

 Түзету жаттығулары

Әлеуметтік дағдыларды қалыптастыру бойынша тренинг

 

оқушыларының бейімделуіне арналған алдын-алу сабақтары 

Кәсіби тренинг

 

 

 

бағдарламасы бойынша алдын-алу тренингтері

тренинг

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

психобелсенді заттарды қолданатын оқушылармен тренинг

 

«Мектеп өміріне кіріспе»

 

«Орта мектептегі өзгерістер»

 

 

 

 

«Мамандық білгірлер клубы»


 

«Мамандық таңдау сабақтары» 11с.

«Суицид превенциясы және өмірлік дағдыларды қалыптастыру»

«Тәуекел тобының» және әлеуметтік қауіпті жағдайдағы оқушылармен «Достастық» бағдарламасы бойынша тренинг


 


 

«Менің таңдауым -

 салауатты өмір салты» бағдарламасы бойынша

 

«Танымдық процестерді дамыту» бағдарламасы 1-4 сыныптар

 

 

 

 1-сынып


 

5-сынып


 


 

10-сынып


 

9.11 сынып


 

8-11 сынып


 

8-11 сынып


 


 


 


 


 


 

8-11 сынып


 

1-4 сыныптар

 

6. Анықталған проблеммалар бойынша қажет болған жағдайда сынып жетекшілерімен , пән мұғалімдерімен, ата-аналармен оқушының өзімен жұмыстар жасалды. Барынша проблемеларды шешу жолдары жасалды.

7. Келесі оқу жылына арналған міндеттер оқушылардың тұлғалық және интеллектуалдық дамуына, өзін-өзі тәрбиелеу және өзін-өзі дамыту қабілетін қалыптастыруға ықпал ету; жедел дамып жатқан ақпараттық қоғамда оқушылардың сәтті әлеуметтенуіне психологиялық көмек көрсету;

әр оқушыға оның тұлғасын психологиялық-педагогикалық зерттеу негізінде жеке тәсілді қамтамасыз ету; оқушылардың психологиялық денсаулығын сақтау; оқу процесі субъектілерінің психологиялық-педагогикалық құзіреттілігін жетілдіру; оқушылардың ассоциалдық әрекеттерін болдырмау және оларды дер кезінде түзету.

Және келесі оқу жылына арналған үлгілік жоспар.

 

 

«Бекітемін»

Мектеп директоры

___________Айткужин А.К.

 

«_____» _______________2021 г.


 


 

«Ақмола облысы білім басқармасының Зеренді ауданы бойынша білім бөлімі

Шағалалы орта жалпы білім беретін мектебі»

коммуналдық мемлекеттік мекемесі.


 


 

Психологиялық қызметтің 2021-2022 оқу жылына

арналған жұмыс жоспары


 


 


 

Педагог – психолог: Абзал Ахерке


 


 


 


 

Мақсаттары:

Оқушылардың психологиялық денсаулығын сақтау, білім беруді ұйымдастыруда жағымды әлеуметтік-психологиялық ахуал туғызу және оқу процесіне қатысушыларға психологиялық қолдау көрсету.

Міндеттері:

    • оқушылардың тұлғалық және интеллектуалдық дамуына, өзін-өзі тәрбиелеу және өзін-өзі дамыту қабілетін қалыптастыруға ықпал ету;

    • жедел дамып жатқан ақпараттық қоғамда оқушылардың сәтті әлеуметтенуіне психологиялық көмек көрсету;

    • әр оқушыға оның тұлғасын психологиялық-педагогикалық зерттеу негізінде жеке тәсілді қамтамасыз ету;

    • оқушылардың психологиялық денсаулығын сақтау;

    • оқу процесі субъектілерінің психологиялық-педагогикалық құзіреттілігін жетілдіру;

    • оқушылардың ассоциалдық әрекеттерін болдырмау және оларды дер кезінде түзету.


 


 


 

Қызметтің негізгі мазмұны. Міндеттер

Контингент

Қызмет бағыты

Өткізу мерзімі

Психодиагностика

Кеңес беру және ағарту

Түзету және дамыту

Алдын-алу

Бейімделу кезеңі үрдісін психологиялық қолдау бағдарламасы (1, 5, 10 сыныптар)


 

Міндеттері: Бар немесе ықтимал дезадаптацияны анықтау үшін, балалардың 1,5,10-сыныптарда оқуға дайындығын анықтау,

оқушылар


 

1.Бейімделу үрдісін диагностикалау

-

 


 


 


 

2. 5 с. оқуш-ң бейімделу үрдісін диагностикалау Социометриялық зерттеулер


 


 

3. 10 с. оқуш-ң бейімделу үрдісін диагностикалау Құндылық бағдарын анықтау,

социометрия


 


 

 


 

Диагностика нәтижесі бойынша әңгіме жүргізу

1,5,10 с.

 


 

Түзету жаттығулары

«Мектеп өміріне кіріспе» 1-сынып

 

Әлеуметтік дағдыларды қалыптастыру бойынша тренинг «Орта мектептегі өзгерістер» 5-сынып

 

10-сынып оқушыларының бейімделуіне арналған алдын-алу сабақтары


 

Оқушы карталарын толтыру


 


 

Қыркүйек-қазан


 


 


 


 


 


 


 

Қазан-қараша


 


 


 

Қараша

педагогтар

Мектептегі дезадаптацияны анықтау бойынша мұғалімдер мен ата-аналарға арналған сауалнама Рахманкулова әдістемесі


 

 

1,5-сынып ата-аналар жиналысында бейімделу кезеңінің сипаттамалары туралы хабарлама «Мектептегі дезадаптация себептері»


 


 

 

 

1,5,10 с. ата-аналар жиналысында сөз сөйлеу

«Оқушы мотивациясы - сәтті білім алудың басты шарты»


 


 


 


 


 


 


 

1 жартыжылдық

ата-аналар


 


 


 


 


 

 

Мектептегі дезадаптацияны анықтау бойынша мұғалімдер мен ата-аналарға арналған сауалнама Рахманкулова әдістемесі

 

 

Бейіналды дайындық және бейіндік оқыту бойынша психологиялық қолдау бағдарламасы


 

Міндеттері:

Шешім қабылдау дағдыларын дамыту: мамандық таңдау және оны алу жолдары, емтихан тапсыру және жұмысқа орналасу.

оқушылар

1.Дифференциалды-диагностикалық сұрақнама (ДДС) Е.А.Климов

2. Кәсіби таңдау түрткілерін анықтауға арналған сауалнама

3. Белгілі қызметке қызығушылық пен бейімділікті анықтау диагностикасы

«Қызығушылық картасы» Голомшток

4. М.Р. Гинзбург сауалнамасы «Оқу мотивациясын зерттеу»

5. Жеке кәсіби келешекті құру сызбасы бойынша сауалнама (ЛПП)

 

 

Кәсіби әңгіме

«Біз және мамандық әлемі» 9 с.


 

Кәсіби әңгіме «Мен өз өмірімді өзім құрамын»

11 с.


 

 

Кәсіби тренинг «Мамандық білгірлер клубы»

9 с.

Кәсіби тренинг

«Мамандық таңдау сабақтары» 11с.


 


 

 

Диагностика нәтижелері бойынша сұхбат

 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 

2 жартыжылдық


 

 


 


 

педагогтар

 


 

Әдістемелік жиналыс «Сынып жетекші жұмысындағы кәсіптік бағдар»

 

 


 

Диагностика нәтижелері бойынша сұхбат

Кеңес беру

«Мамандық таңдау-жауапты іс» 9,11 с.

 

ата-аналар

 

 

Ата-аналар жиналысы

«Менің баламның таңдауы, болашақ таңдауы» 9,11 с,

 

 

Дарынды балаларды психологиялық қолдау бағдарламасы


 

Міндеттері:

Дарынды оқушыларға олардың танымдық, коммуникативті, ұйымдастырушылық, әлеуметтік және нақты мүмкіндіктері мен қабілеттерін дамытуға психологиялық көмек көрсету

оқушылар

Мен өзімді қалай көремін (А. И. Савенков)

Оқушылардың өзін-өзі бағалау әдістемесі

 

Жаттығу «Сенімділік жолы»

 


 


 


 


 


 


 


 


 

Желтоқсан-қаңтар

педагогтар

«Дарындылық картасы» әдістемесі

(А.И.Савенков)

 

Әдістемелік семинар «Дарындылықты қалай анықтаймыз»

 


 

Кеңес беру «Дарындылық дегеніміз не?»

 

ата-аналар

 

Жалпы дарындылықты анықтау әдістемесі

 

 

 

Асоциалды және «тәуекел тобындағы» балаларды психологиялық қолдау бағдарламасы.


 

Міндеттері:

Қоғамдағы балалар мен жасөспірімдердің әлеуметтік-психологиялық бейімделуіне ықпал ету.

 

 

 

оқушылар

Экспресс-диагностика

Тұлғаның мінез-құлық ерекшеліктері

Айзенк тесті (жеке)

Тұлғаның дезадаптация себептерін диагностикалау

 

 

«Тәуекел тобының» және әлеуметтік қауіпті жағдайдағы оқушылармен «Достастық» бағдарламасы бойынша тренинг


 

«Менің таңдауым -

 салауатты өмір салты» бағдарламасы бойынша

 психобелсенді заттарды қолданатын оқушылармен тренинг

«Денсаулық жастық шақтан сақталатын құндылық па?»

«Агрессивтілік, сенімсіздік және өзіне сенімділік»

«Жауапты мінез-құлық дегеніміз не?»

 

 

 

педагогтар

Әлеуметтік және психологиялық қолдау карталарын толтыру.

Кеңес беру

«Қиын өмірлік жағдайдағы балалар»

«Жасөспірімнің психологиялық сипаттамасы»

 «Қиын бала. Ол кім?»

 

«Қиын жасөспірімді қалай түсінуге болады?»

«Агрессия. Себептері мен салдары»

 

ата-аналар


 


 


 


 

 

Отбасылық тәрбиелеу стилдерін зерттеу

«Жасөспірімнің жеке қасиеттерін дамытудағы отбасының рөлі»

 

«Отбасылық ережелер, махаббат, сүйіспеншілік»

Суициалдық мінез-құлықтың алдын-алу бойынша психологиялық қолдау бағдарламасы.

 

Міндеттері:

Оқу процесіне қатысушылардың ойлауында рухани, адамгершілік және эстетикалық өлшемдерді қалыптастыру


 

 

оқушылар

Жасөспірім мінез-құлқының суицидтік бағытын зерттеу:

«Суицид превенциясы және өмірлік дағдыларды қалыптастыру» бағдарламасы (8-10 сынып)

СБЗ (ИСН) (7,11 сынып),

Мазасыздық тесті

(5-6 сынып)

«Психикалық денсаулықты сақтау дағдылары»

«Суицид превенциясы және өмірлік дағдыларды қалыптастыру» бағдарламасы бойынша алдын-алу тренингтері


 

 

 


 

Қараша-желтоқсан

педагогтар

 

Дәрістер

«Балалар мен жасөспірімдер арасындағы суицидтің алдын алу шаралары туралы»

 

«Балалар суицидінің алдын-алу бойынша сынып жетекшілерге арналған нұсқаулық әдістеме»

«Балалармен қарым-қатынас ережелері»


 


 


 

 


 


 

Желтоқсан-қаңтар

ата-аналар

 

Баланың мазасыздық деңгейін бағалау

Захаров тесті (сұраныс бойынша)

 

 

Жадынама

«Ата-аналар үшін ескертулер»

«Балалардың эмоционалды мәселелері»

«Теріс және жағымсыз эмоциялар»

«Ересектерге арналған жазба»

Жыл бойы

СӨС қалыптастыру бойынша психологиялық қолдау бағдарламасы.

Жыныстық тәрбие мен зорлық-зомбылықтың алдын-алу


 

Міндеттері:

Денсаулықты ең маңызды құндылық ретінде ұсыну.

оқушылар

Сауалнама

«Төтенше жағдайдағы мінез-құлық» сабағы

1-3 с.

 

 

«Салауатты өмір салты» сабағы 4-7 с.

 

«Нашақорлықтың, алкоголизмнің, темекі шегудің алдын-алу» сабағы 8-11 с.

 


 


 


 


 


 

Жыл бойы

педагогтар

Сауалнама

 

 

Кеңес беру

«Балалық шақтағы салауатты өмір салты -

бүкіл өмір үшін денсаулық кепілі!»

ата-аналар

 

Сауалнама

 

 


 


 

ОЖСБ/ ҰБТ қорытынды аттестацияға оқушылардың дайындығын психологиялық қолдау бағдарламасы


 

Міндеттері:

Жоғары сынып оқушыларының алдағы емтихандарға қатысты алаңдаушылығын азайту, олардың қабілеттеріне сенімділікті арттыру

оқушылар


 


 

Сауалнама

 

Тренинг «Табысқа жетер жол»


 


 

«ОЖСБ/ ҰБТ-ға дайындық бойынша тәжірибелік кеңестер» жадынамалар


 


 


 


 

2 жартыжылдық

 

педагогтар

Сауалнама


 


 


 

«ҰБТ-ға дайындық пен сәтті тапсырудағы психологиялық жайлылық»


 

Ата-аналар жиналысы «Ата-аналардың рөлі және олардың емтиханға дайындалудағы практикалық көмегі»

Дөңгелек үстел «Психолог кеңесі»

ата-аналар

 

Сауалнама

 

«Балаларға емтиханға дайындалуға қалай көмектесуге болады» жадынамасы

Жоғары сынып оқушыларының ата-аналарына арналған «Емтихан кезіндегі стресстің алдын-алу» психологиялық-педагогикалық дәрісі

Ерекше қажеттіліктері бар оқушыларды психологиялық қолдау бағдарламасы


 

Міндеттері:

мүмкіндігі шектеулі балалардың әлеуметтік бейімделуіне ықпал ету, олардың психологиялық кедергілерін жою

оқушылар

Баланың мазасыздық деңгейін бағалау

Захаров тесті

 

 

«Көмекші» бағдарлама

сұраныс бойынша

 


 


 


 


 


 


 


 


 

Жыл бойы

педагогтар

 

«Дағдарыс және оны жеңу жолдары»

 

Ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларға арналған мәліметтер қорын толықтыру (ЗПР, үйде оқитын мүгедек балалар, оқымайтын мүгедек балалар)

ПМПК ынтымақтастық

ата-аналар

 

Баланың мазасыздық деңгейін бағалау

Захаров тесті

 

«Отбасы және оның денсаулығы нашар баланы тәрбиелеудегі рөлі»

 

 

Оқудағы қиындықтары бар оқушыларды психологиялық қолдау бағдарламасы


 

Міндеттері:

Оқушыларға оқу қиындықтарын жеңуге көмектесу

оқушылар

Оқушылардың зияткерлік қабілеттерін диагностикалау

М.Битянова

Сәтсіздік себептерін анықтау

 

«Танымдық процестерді дамыту» бағдарламасы 1-4 сыныптар

«Миға арналған кинезиологиялық жаттығулар» бағдарламасы 5-9 сынып

«Оқуды үйрену» 1-11 сынып

 


 


 

Жыл бойы

педагогтар

 

«Балалардың жеке қабілеттерін ескере отырып оқушылармен қарым-қатынас»

 

«Оқушылардың бейімделуіне жағдай жасау»

Үлгерімі төмен және үлгермеуші оқушылардың мәліметтер қоры

ата-аналар

 

 

«Махаббат педагогикасы»

«Баланың жеке қабілеттері мен бейімділігі»

«Психофизиологиялық жетілу»

ата-аналарға арналған жадынама

 

 

 

Педагог-психолог: Абзал А.

 

 

 

 


 

Жаңартылған күні: 24.01.2020 11:20
Құрылған күні: 21.08.2022 17:11

Текст